Lecțiile Deschise ale Renatei Verejanu

Posted: Martie 18, 2015 in Eu am dreptul
Etichete:, , , , , , ,

Balul Micului Print 6[1]

Poeta Renata Verejanu, un Om de cultură unic în tot spațiul românesc, și nu doar,
prin mulțimea de proiecte a căror autor este, dar și realizator iscusit,
de peste UN SFERT DE VEAC implementând idei și desfășurând evenimente unice
doar pe muncă de voluntariat. Prietenii ei adevărați sunt copiii talentați.
Iată și în acest martie 2015, ea selectează copiii talentați
pentru LECȚIA DESCHISĂ – EU AM DREPTUL.

Poeziile Renatei Verejanu despre Drepturile Copilului,

care au răsunat la Lecțiile Deschise – EU AM DREPTUL,

le găsiți în Revista Micul Prinț, martie 2015.

Reporter
AMP-Internațional

Lasă un răspuns

